فروشگاه جامع گلنرده ایران - انواع حفاظ روی دیوار

صفحه نخست / انواع حفاظ روی دیوار

 

امنیت، هزینه نیست؛ حفظ سرمایه است !

 

 

حفاظ های روی دیوار، جهت ایجاد امنیت برای ملک های مسکونی، باغ و ویلا، ملک های دولتی، سازمانی و تمامی محوطه هایی است که به نوعی ضریب نفوذ از طریق دیوار برای آن ها قابل تصور می باشد؛ این حفاظ های روی دیوار، شامل 8 نوع می باشند که عبارتند از :

 

حفاظ شاخ گوزنی، حفاظ بوته ای، حفاظ لیلیوم، حفاظ نیزار،

حفاظ آبشاری، حفاظ سرنیزه ای، حفاظ لاله و ستاره ای

 

 

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی

 

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی با ساختاری متفاوت نسبت به حفاظ های روی دیوار قدیمی با شکل و جنس بسیار عالی که از قطعات فلزی، در اشکال مختلف، خمکاری شده است، ساخته می گردند.

 

 

این نوع حفاظ روی دیوار که حفاظ شاخ گوزنی، نام دارد توسط دستگاه های تیزرو بریده شده و نوک آن ها بسیار تیز و برنده می گردد؛

 

 

حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی توسط افراد کار آزموده در کنار هم به صورت زنجیری جوش داده شده و با حفظ اصالت هندسی امن و خطرناپذیر خود، به عاملی بازدارنده در مقابل سارقین تبدیل می شوند؛

 

 

 حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی در حال حاضر یکی از بهترین و پر فروش ترین حفاظ های روی دیوار می باشد. این حفاظ روی دیوار، اولین مدل از نسل جدید حفاظ های موسوم به حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی است.

 

 

 

مشخصات حفاظ شاخ گوزنی

 

 

حفاظ شاخ گوزنی به طور معمول در ارتفاع 50 الی 120 سانتی متر(بلندتر از این ارتفاع به صورت سفارشی) و تراکم های مختلف در هر شاخه 2 متری، تولید و به بازار عرضه می گردد؛ رنگ آمیزی حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی به دو روش می باشد :

 


روش روغنی (بازاری)

این نوع رنگ آمیزی شامل ضمانت رنگ نمی باشد گرچه از قیمت ارزانتری برخوردار است.

 

پودری الکترواستاتیک کوره ای ( استاندارد )

این نوع رنگ آمیزی شامل ضمانت 2 ساله صنیع سازه می باشد .

 

 

در انتخاب حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی، به 4 ملاک زیر دقت کنید :


1. استفاده از میلگردهای ضخیم یکدست

2. رنگ پودری الکترواستاتیک کوره ای

3. به کاربردن جوش Co2 (بهترین نوع جوش)

4. حجیم بودن عرض ( از بین بردن ضریب نفوذ )

 

 

 

 

انواع حفاظ روی دیوار صنیع سازه

 

 

 

 

 

 حفاظ روی دیوار لیلیوم

 

 

حفاظ روی دیوار لیلیوم با بهره گیری از ساختار هندسی گل لیلیوم و دارا بودن دو رنگ طلایی و سفید، گوی زیبایی را در بین حفاظ های روی دیوار ربوده است؛ این نوع حفاظ روی دیوار، مناسب ملک های لوکس ویلایی و باغ های زیباست. حفاظ روی دیوار لیلیوم علاوه بر اینکه زیبایی منحصر به فردی دارد، ملاک امنیت را نیز داراست.

 

 

این حفاظ روی دیوار، با شاخه های پرتراکم و گل های لیلیوم خود، در عین زیبایی، ضریب نفوذ افراد سارق را عملا منتفی کرده است . این نوع حفاظ روی دیوار مناسب افراد خاص و سخت پسندی است که به دنبال حفاظ لوکس و منحصر به فرد برای ملک خود می باشند .

 

 

 

 مشخصات حفاظ روی دیوار لیلیوم

 

 

 حفاظ روی دیوار لیلیوم، از نظر تراکم، یکی از حفاظ های پرتراکم و شلوغ می باشد؛ این امر موجب شده تا امید سارقین به هنگام نفوذ به منازل، قطع گردد . این حفاظ روی دیوار، در ارتفاعات 70 الی 120 سانتی متر تولید می گردد و در صورت سفارش شما مشتریان عزیز، قابلیت تولید در ارتفاعات بیشتر هم وجود دارد .

 

حفاظ روی دیوار لیلیوم در هر شاخه 1 متری خود، از 2 الی 3 گل بهره می برد . این نکته رو باید مد نظر داشت که حفاظ های روی دیوار، از جمله حفاظ روی دیوار لیلیوم، با توجه به تراکم و ارتفاع مورد سفارش، قیمت های مختلفی دارند .

 

 صنایع فلزی صنیع سازه با دارا بودن خط تولید این حفاظ و با رعایت اصول ISO 9001 و حفظ اصالت طراحی و استفاده از مواد اولیه درجه یک، بهترین نوع جوش (Co2)، بهترین نوع رنگ (پودری الکترواستاتیک کوره ای) و به کاربردن میلگردهای یکدست و ضخیم، توانسته است در تهران و کرج و شهرهای ایران سهم قابل توجهی از فروش حفاظ را به خود اختصاص دهد .

 

 

 

 

 حفاظ روی دیوار بوته ای        

 

 

 حفاظ روی دیوار بوته ای یکی ازحفاظ های پرطرفدار و محبوب است. این حفاظ با بهره گیری از شکل هندسی بوته ها، از نظر پیچیدگی و تنیدگی در هم، از تراکم بالایی برخوردار است .

 

 این حفاظ شباهت زیادی به حفاظ روی دیوار شاخ گوزنی دارد؛ فقظ از نظر ظاهری، شکل هندسی متفاوتی را داراست. حفاظ روی دیوار بوته ای، با حفظ ملاک امنیت و زیبایی، از قیمت مناسبی هم برخوردار است .

 

 

 

 

 مشخصات حفاظ روی دیوار بوته ای

 

 

 این نوع حفاظ در بین حفاظ های روی دیوار، تاثیر روانی موثری در اذهان سارقین خواهد گذاشت؛ بوته های خاری این حفاظ، از نظر شکل ظاهری به صورت نامنظم با سرهای تیز بوده و احساس خطر را در مخاطب بر می انگیزد.

 

ما با الهام از بوته های خار بیابانی توانسته ایم حفاظی موسوم به حفاظ روی دیوار بوته ای را تولید کنیم که امروزه توانسته است جایگزین حفاظ های قدیمی از جمله حفاظ سرنیزه ای، حفاظ آبشاری، حفاظ نرده ای، حفاظ فرفورژه، حفاظ گلنرده، نرده دیواری و ... شود.

 

 

 

 

حفاظ روی دیوار نیزار

 

 

 حفاظ روی دیوار نیزار یکی از زیباترین و لوکس ترین حفاظ های روی دیوار است که زیبایی، امنیت و تفاخر خاصی رو به ملک شما خواهد بخشید . صنایع فلزی صنیع سازه تنها تولید کننده این نوع حفاظ با حفظ اصالت طراحی و استاندارد های لازم جهت تحکیم هندسه امنیتی حفاظ هاست .

 

حفاظ روی دیوار نیزار، با الهام گرفتن از شکل هندسی نیزارها در طبیعت، از ارتفاع و اتحاد و یکنواختی خاصی برخوردار است . حفاظ روی دیوار نیزار، با توجه به انحصاری بودن خط تولید آن و اصالت طراحی و حفظ زیبایی، می تواند انتخاب افراد سخت پسند و خوش سلیقه باشد.

 

این نوع حفاظ، بین حفاظ های روی دیوار، از نمونه های نصب شده معدودی در سطح کشور برخوردار است . با توجه به این نکته، فرصت خوبی برای افرادی است که به دنبال حفاظ روی دیوار خاص و لوکس برای منزل یا ویلای خودشان هستند .

 

 

 

مشخصات حفاظ روی دیوار نیزار 

 

 

حفاظ روی دیوار نیزار، برخلاف حفاظ هاي قدیمی كه بهترين دستگيره براي بالارفتن و یک فضای مناسب براي ايستادن بر روي ديوار ها را براي سارقین مهیا میساختند، داراي امنیت بسیار بالایی هستند؛

 

شکل هندسی و شاکله امنیت این حفاظ ها به دلیل رعایت اصول ضریب نفوذ، مورد تائيد پليس پيشگيري ناجا نیز قرار گرفته و عبور از آنها بعد از نصب روي ديوار، تقریبا غيرممكن میباشد .

 

حفاظ روی دیوار نیزه ای، یکی از حفاظ های کلاسیک و سنتی است که از دیرباز، مورد استفاده مجموعه های خاص یا منازل مسکونی واقع می شده است . این حفاظ روی دیوار، با ارتفاع بلند خود که بین 1.5 متر الی 2 متر می باشد، به عنوان حفاظی کلاسیک در مجموعه هایی مانند : سفارت خانه ها، ملک هایی با متریال انگلیسی یا مصری، منازلی که دیوار های کوتاهی دارند، استفاده می شوند .

 

 

 

حفاظ روی دیوار نیزه ای    

 

 

یکی از پرکاربردترین موارد استفاده این حفاظ روی دیوار جهت پوشش محیط اطراف مجموعه هایی مانند: پارک های بزرگ، مجتمع های سازمانی، موزه ها، سفارت خانه ها، نیروگاه ها، وزارت خانه، ساختمان های بانک های دولتی و خصوصی و.. می باشد .

 

 

حفاظ روی دیوار نیزه ای، با بهره گیری از ساختار هندسی نیزه های کلاسیک که در جنگ ها به عنوان وسیله ی دفاعی استفاده می شدند، در ارتفاع بلند، تداعی گر خطر نفود برای افرادی است که قصد ورود به محوطه خصوصی مجموعه ها را دارند . این حفاظ روی دیوار را می توان با استفاده از گل نرده های تزئینی به حالت لوکس تبدیل کرد و همچنین ضریب نفوذ را به حداقل رساند .

 

حفاظ روی دیوار نیزه ای، از یک لایه میانی عمودی و یک لایه کناری آبشاری و بعضا دو لایه کناری آبشاری، تشکیل شده است . نوک این حفاظ روی دیوار، با پتک های آهنگری، به شکل نیزه تبدیل شده و از تیزی و برندگی خاصی برخوردار می گردد . انتخاب این حفاظ روی دیوار، برای ملک های مسکونی، به سلیقه و هدف شما مشتریان عزیز، بستگی دارد .